Τρίτη 28 Αυγούστου 2012

Λενε Ειναι Ντροπη

Ντροπή δεν είναι να βγαίνεις στην σύνταξη στα 45 η 50 η 55 - Όπως λένε μερικοί - Ας κοιτάνε την καμπούρα τους πρώτα και μετά να μιλάνε- Μέσος όρος εργασίας 75 ώρες την εβδομάδα - Ντροπή είναι να έχεις κάνει 26 χρόνια στον στρατό με 6 χρόνια υπηρεσίες 24 ώρες και να μην σε έχει πλήρωση ποτέ κανένας ( 6 χρόνια φυλακή γιατί ) για τα 13 ευρω της Κυριακής- Ντροπή είναι τα 4-12 ημέρες στο βουνό μέρα νύχτα και το μαχιμουμ ήταν 180 ευρω- Πες μου έναν δημόσιο υπάλληλο που τον έχεις 4 έως 12 μέρες στο βουνό και τον έδωσες 180 ευρω υπερωρίες - Ντροπή είναι να βγαίνω και να καθαρίζω τα σκουπίδια όταν έχουν απεργία- Ντροπή είναι όταν με κάνουν πυροσβέστη - Ντροπή είναι όταν καθάριζα χιόνια - Ντροπή είναι όταν μάζευα νερά - Ντροπή είναι που δεν έζησα κοντά στους συγγενείς μου και στους φίλους από τις μεταθέσεις - Ντροπή είναι που πάντα το1/4 του μισθού μου το έδινα στα ενοίκια - Ντροπή είναι που τα παιδία μου είναι ξένα πάντα και παντού- Πέστε μου που είναι οι υπερωρίες μου που είναι τα απογευματινά μου που είναι τα νυχτερινά μου- Πληρώστε μου αυτά και μετά ελάτε να μου τα κόψετε όλα- Ντροπή είναι όλοι αυτοί που με έφεραν σε αυτό το χάλι Και τώρα μου τα κόβουν όλα -